Complaint: Money

on 16 March 2021 about RushCard in category Payment Providers

New complaint
Complaint pending
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

I did a purchase online, the merchant sent all the information to to rushcard agent like the automatic email said. Rushcard still haven’t put my money back on my card.
VICTORIA HOOD
Visa
5727
Exp: 072021
Amount: $290.08
Order DateFeb 24, 2021
Order 25588592.

Rushcard sent me this

Thank you for contacting RushCard Member Services.

We have received the necessary documents required to resolve your concern. Please allow 1-2 business days for the documents to be verified. Once the documents are verified, an update will be available on your account. Please check back with us in 1-2 business days.

This was sent on march 10, 2021 today is the 16th and where is my money. I have kids I can’t just throw away $290. Can I please get some help?

0 0 votes
Justified complaint?

Suggested solution:

Give me my money back $290!!!!!!!!!

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments